מעט מאוד אנשים בעולם אוהבים לנקות, לעשות כביסה, לשאוב אבק מהשטיחים, להסיר כתמים קשים לעשות ניקוי ספות ובקיצור – להבריק את הבית. אם אתם דוחים זאת משבוע לשבוע בגלל חוסר זמן, אתם רק יוצרים עבודה עוד יותר מורכבת. לכן כדאי להזמין שירותי ניקיון מקצועי בפסח. זה משתלם במיוחד כאשר מדובר בניקיון יסודי לקראת החג.

מדוע כדאי לשלוח את כל הארון למכבסה

אם הילדים שלכם או שאתם לא מקפידים לסדר את הבגדים לעיתים קרובות. אם לא נגעתם בבגדי החורף מאז שנה שעברה ועכשיו אתם רוצים לכבס אותם, יכול להיות שהצטבר שם הרבה אבק, מה שעלול לעורר אלרגיות ותחושה לא נעימה אצל מי שרגיש לכך. תשאלו את האנשים שרגישים לאבק עד כמה הם סובלים בכל פעם שהם צריכים לסדר את הארון. מה עושים? פונים למכבסת אופרת סבון, ומזמינים שליח שיבוא לאסוף את הבגדים שלכם מהארון. כמובן שלאחר הכביסה תקבלו אותם גם בחזרה עם שליח וכך תוכלו להתחיל את עונת החורף עם בגדים נקיים ללא האבק שהצטבר במשך הקיץ בארון.

ניקוי שטיח זאת לא משימה כל-כך פשוטה כמו שנדמה לכם

שטיח הוא מקום שקולט אבק ולכלוך באופן יומיומי ולכן, אם לא מטפלים בו כמו שצריך, הוא יראה מהר מאוד מיושן עד כדי כך שלא תרצו להמשיך להחזיק אותו בדירה. כמו כן, לא משנה עד כמה מקפידים לשמור על הניקיון, לפעמים נוצרים כתמים מאוד קשים לניקוי. חשוב להשאיר את העבודה הזו למקצוענים. הם מצוידים בחומרים והכלים הדרושים לביצוע ניקיון מהסוג הזה. כך גם תשמרו על מצב השטיח שלכם וגם תוכלו להסיר כתמים שמעולם לא חשבתם שאפשר להסיר מהשטיח. במקרים רבים, השטיחים חוזרים לבעליהם כשהם נראים כמו חדשים.

ניקוי וילונות

דרושה יד עדינה במיוחד כאשר מדובר בווילונות רגישים. במקרים רבים, מי שמתקין את הווילונות בבית הוא אינו בעל הבית אלא ספק השירות שמכר את הווילונות. כל שבעל הבית לא יודע כיצד להוריד אותם. אנחנו מומחים בזה. אנו נשלח עובד שיסיר את הווילונות. הם יעברו במכבסה שלנו ואותו שליח יתלה את הווילונות בחזרה בבית שלכם.