אנחנו במכבסת אופרת סבון מכבסה בתל אביב מעמידים לרשותכם צוות מקצועי ונאמן אשר מעניק לכם חווית כביסה בתל אביב ברמה הגבוהה ביותר. וכל זאת, באמצעות שירות משלוחים אמין ומהיר עד לדלת ביתכם/ למשרד.

אנו מספקים שירות ללקוח תוך יום עסקים 1, כמו כן אנו גם מספקים שירות אקספרס (כביסה מהיום להיום)

* אופרת סבון מכבסת את כל סוגי הכביסה תוך הקפדה על הפרדה בין כלל הכביסות של לקוחותיה.
* הכביסה מוגשת ללקוח לאחר תהליך של ייבוש, קיפול ובישום.
* כביסה לפי משקל
* כביסה +גיהוץ ( לחולצות מכופתרת )
* הרתחות
* הלבנות
* הסרת כתמים קשים

כביסה בתל אביב-למה אנחנו מתכוונים ?

כשאנחנו אומרים כביסה אנחנו מתכוונים בעצם לכל המוצרים העשויים מבד. סוגים רבים של בדים קיימים וכמובן סוגים שונים של מוצרים. בדרך כלל אנחנו מתכוונים לבגדים שונים, בגדי קיץ קלילים, בגדי חורף כבדים יותר,שמלות ערב,שמלות כלה, מעילים שונים ועוד. אבל גם סדינים, ציפיות לכריות וכיסויי שמיכה דורשים כיבוס מפעם לפעם. גם וילונות מסוגים שונים דורשים כביסה אחת לכמה חודשים, עקב הצטברות אבק בעיקר, אבל גם לכלוכים מסוגים שונים. אי אפשר להתייחס לכל הפריטים שהזכרנו בנשימה אחת ולכבס את כולם ביחד. יש בדים שדורשים כביסה עדינה, יש בדים שדורשים הרתחה, יש בדים לבנים ויש בדים צבעוניים.

כביסה בתל אביב-איך עושים זאת ?

את הכביסה המגיעה צריך למיין לפי סוגי הבדים והצבעים, כל סוג בד דורש התייחסות אחרת. כמובן שצריך להפריד את הפריטים הצבעוניים מהפריטים הלבנים בכדי שלא יצבעו את הפריטים הלבנים. כל סוג בד מכובס בנפרד ומקבל התייחסות מיוחדת. ישנם פריטים הדורשים הרתחה להורדת כתמים קשים ויש פריטים שצריכים לעבור תהליך של הלבנה מאחר ואיבדו את צבעם הלבן. אצלנו באופרת סבון דואגים בראש וראשונה לתהליך המיון הראשוני, כל הפריטים מחולקים לפי הסוגים והצבעים ומכובסים בנפרד. כל כביסה של לקוח מכובסת בנפרד ולא מעורבבת עם פריטים של לקוח אחר, גם עם הכמות קטנה. תהליך הכביסה לא נגמר אצלנו במכונת הכביסה, לאחר הכיבוס עוברים כל הפריטים ייבוש במכונת ייבוש, מקופלים היטב ומקבלים בישום קל. כמובן שקיימים גם פריטים שיצטרכו לעבור ניקוי יבש עקב סוג הבד,כמות הכתמים וחוזקם.

כביסה בתל אביב-איפה לכבס ?

כביסה בתל אביב צריך לעשות רק אצל מקצוענים. למה ? בכדי שיתייחסו לכל הפריטים שהבאתם לכביסה כאילו הם שייכים להם, יבצעו מיון קפדני וישתמשו בחומרי הניקוי האיכותיים ביותר. מיון לא נכון וקבלתם כביסה מכובסת אומנם, אך עם קרעים, כתמים שנשארו על הבגדים, בגדים שהחליפו צבע וכו'. אצלנו באופרת סבון מבצעים את התהליכים השונים של כביסה בתל אביב מאז שנת 2000, חוג הלקוחות המרוצים שלנו גדל כל יום ויום.

הצטרפו עוד היום לקהל לקוחותינו

צלצלו עכשיו והשליח שלנו כבר בדרך לאיסוף הכביסה !!
כתובתנו:
אבן גבירול 168 תל אביב
שירותי כביסה

שירותי כביסה, איסוף ומשלוחים עד הבית