אופרת סבון מכבסה בתל אביב מספקת שרותי ניקוי נוספים מעבר לשרותי כביסה כמו: ניקוי יבש בתל אביב, ניקוי וילונות, ניקוי שטיחים, ניקוי שמיכות.
מכבסת אופרת סבון מבצעת שירותי ניקוי יבש עבור מגוון רחב של פריטים כגון: חולצות, מכנסיים, חליפות, שמלות ערב, שמלות כלה, חצאיות, ז'קטים, עניבות, מעילים ופריטי עור וזמש אנו במכבסת אופרת סבון מתמחים במתן שירותי ניקוי יבש בתל אביב, שרות איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל סוגי הלקוחות: פרטיים, חברות ומוסדות לנוחיות לקוחותינו ניתן לבצע הזמנת שליחויות עד לבית/ משרד.

ניקוי יבש בתל אביב-התהליך

ניקוי יבש בתל אביב הוא תהליך של ניקוי בגדים או בדים המתבסס על ניקוי בעזרת ממיס אורגני יבש במקום מים. ניקוי יבש נצרך כדי לנקות דברים שיינזקו אם ינוקו באמצעות מים. ניתן לעשות ניקוי יבש גם לבדים עדינים.
יתרונם של הממיסים "היבשים" שאינם מתפיחים את סיבי האריג ואינם גורמים לשינוי ממדים של האריג לאחר הכיבוס, דבר המתבטא בקימוט והתכווצות האריג לאחר יבושו.
בניקוי יבש יטופלו חליפות, מעילים, שמיכות פוך, בגדים עדינים ועוד.
ניקוי יבש בתל אביב חיפשת – אופרת סבון הפתרון.

ניקוי יבש בתל אביב-ניקוי וילונות בתל אביב-מכבסת אופרת סבון

אבק רב מצטבר על הבד,אוכל את הסיבים וגורם נזק לבד.בכדי למנוע את הצטברות הנזקים רצוי לנקות את הוילונות מעת לעת,תהליך שעוצר את התמשכות הנזקים וכמובן נותן לוילונות מראה חדש. אופרת סבון מומחים לניקוי וילונות מכל הסוגים בניקוי יבש ואו כביסה רגילה. שירות ניקוי וילונות בתל אביב כולל הורדת הוילון כיבוסו והתקנת הוילון מחדש.
ניקוי וילונות בתל אביב חיפשת-אופרת סבון הפתרון.
שירות שליחים בתל אביב לרבות פרוק,איסוף והרכבה.

כתובתנו:
אבן גבירול 168 תל אביב

ניקוי יבש בתל אביב

שירותי כביסה, איסוף ומשלוחים עד הבית