אנו במכבסת אופרת סבון מתמחים גם במתן שירותי גיהוץ איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות ציוד מקצועי, על מנת להעניק ללקוחותינו גיהוץ איכותי שנשאר לאורך זמן רב
אנו באופרת סבון, מכבסה בתל אביב, מגהצים מגוון רחב של פרטים כגון: מכנסים, חולצות , חליפות, שמלות ,סדינים וילונות ועוד כולל טיפול בדים עדינים, חולצות מודפסות ועוד
בכל שאלה או התלבטות נשמח לעזור ולייעץ

גיהוץ בתל אביב – מה זה מגהץ ?

מגהץ הוא מכשיר באמצעותו מחליקים קמטים באריגים ובביגוד, על ידי הפעלת לחץ וחום. החום הנפלט מהמגהץ גורם לפתיחת הקשרים הכימיים המחברים בין הפולימרים של האריג, שנסגרים מחדש עם התקררות הבד וכך נותר האריג בצורתו החדשה, המגוהצת. הוספת מים בזמן הגיהוץ מסייעת בפתיחת הקשרים הכימיים שלהם.

גיהוץ בתל אביב-שיטות של פעם

במהלך ההיסטוריה, השתמשו במחבת מלאה בגחלים לוהטות כמכשיר גיהוץ לאריגים. במאה השבע עשרה, החלו להשתמש במגהצים יצוקים, אותם היו מחממים באש לפני כל גיהוץ. גרסאות המשך מאוחרות יותר של מגהצים היו עשויות קופסת מתכת, לה הוכנסו גחלים בוערות, אשר אווררו באמצעות מפוח על מנת להזין את תהליך הבעירה של הגחלים.
המשך, המגהצים שהיו בשימוש הפיקו חום מבעירת סוגים שונים של דלק.
בהיסטוריה של התעשייה, גיהוץ באמצעות מגהץ הפועל על ידי שריפת דלק פינה את מקומו לגיהוץ באמצעות מגהץ חשמלי, שמפיק חום ע"י התנגדות לזרם חשמלי. בשנות העשרים של המאה העשרים הייתה לראשונה שליטה בחום התרמוסטט של המגהץ. מאוחר יותר, החל בתהליך הגיהוץ השימוש בקיטור.

גיהוץ בתל אביב-השיטות של היום

כיום, המגהץ המודרני הינו גרסה ביתית וניידת של המגהץ החשמלי. מגהצים שונים כוללים אפשרויות שונות לפעולה כגון ויסות החום ויצירת הקיטור, באמצעותן ניתן לייעל את תהליך הגיהוץ.
יתרה מכך, ניתן לווסת את החום של המגהץ ועל ידי כך להתאימו לאריגים מסוגים שונים, אריגים עדינים ודקים כדוגמת משי, צמר או ניילון מגהצים בטמפרטורות נמוכות באופן יחסי, ולעומתן אריגים עמידים כדוגמת הפשתן והכותנה, אותם ניתן לגהץ בטמפרטורות גבוהות יותר.

כתובתנו:
אבן גבירול 168 תל אביב

קיימים מגהצים בהם קיים מיכל מים, שהופכים לקיטור בתהליך הגיהוץ, על מנת לייעל את תהליך הגיהוץ באריגים מסוג מסויים.

גיהוץ בתל אביב-רק באופרת סבון

במכבסת "אופרת סבון" מכבסה בתל אביב תהליך הגיהוץ מקצועי וברמה הגבוהה ביותר, ועקב כך גם נשאר לאורך זמן רב יותר. מעבר לכך, קיים אצלנו גם גיהוץ מצעים במכשור מיוחד

שירותי גיהוץ בתל אביב - מכבסה בתל אביב שירות משלוחים עד הבית

שירותי כביסה, איסוף ומשלוחים עד הבית