כמו כל עיר גדולה שמכבדת את עצמה, גם בתל אביב העיקרון המנחה הוא זמינות, נוחות ונגישות. כך פועלים הסופרים שפתוחים 24 שעות ביממה ופרושים בכל העיר, כך משתדלות לפעול מוניות השירות שמשלימות את מה שהתחבורה הציבורית מחסירה, וגם בתחום משלוחי הכביסה משתדלות המכבסות להקל כמה שיותר על לקוחותיהן ולהציע משלוחים.

אם יש לכם מכבסה שאתם אוהבים ומכירים, גם אם היא לא ממש במרחק קטן מהבית שלכם יכול להיות שאתם עדיין יכולים להשתמש בשירותיה, כי ייתכן שהיא מציעה שירותי משלוחים. משלוחי כביסה בתל אביב כוללים לבוא לקחת מכם את הכביסה המלוכלכת וכשהיא נקייה להחזיר אותה אליכם עד הבית. ובאופן גורף בתל אביב משלוחי הכביסה הם בחינם.

כך תמצאו מכבסה עם משלוחים בתל אביב

רוב הסיכויים הם שאם עובדי המכבסה רואים אתכם נסחבים עם שקים כל פעם הם עשויים להציע לכם משלוחים בעצמם, אבל אתם לא יכולים לסמוך על זה כי אין שום דרך שהם ידעו אם אתם גרים ממש בבניין למעלה או במקום שבאמת מצריך משלוח. אז אם כבר יש לכם מכבסה שאתם משתמשים בשירותיה ועד היום פשוט התביישתם לשאול – תפסיקו. ותשאלו. המשלוחים הם שירות לגיטימי לחלוטין שניתן בחינם מתוך הבנה שזה צורך אמיתי.

אם עדיין לא התקבעתם על מכבסה מסוימת, זה הזמן לעשות קצת סקר שוק, כי המשלוחים משחררים אתכם מהאילוץ של לבחור מכבסה קרובה לבית, אז מבחר המכבסות הופך להיות הרבה יותר גדול. אתם יכולים לשאול עכשיו חברים על מכבסות שהם מרוצים משירותיהן ואתם יכולים גם פשוט לחפש באינטרנט מכבסה תל אביב משלוחים ולהתחיל לעבור על התוצאות.

עם כל הכבוד למשלוחים, צריך גם להיות הגיוניים ולא לצפות שמכבסה תוציא משלוחים לכל איזורי העיר. על פי כתובת המכבסה תוכלו להבין פחות או יות רמה אזורי המשלוח שלה ואם אתם בתוכם, כדי לחסוך לכם שיחות טלפון מיותרות. מכבסות בדרום העיר בדרך כלל יכסו את אזור הדרום ויגיעו כמעט עד מרכז העיר, מכבסות בלב העיר לרוב יישארו ברדיו ס המרכז, ובצפון העיר ידרימו אולי מעט לקראת המרכז.

עכשיו, אחרי שסיננתם מעט, זה הזמן לעשות כמה טלפונים ובאמת לוודא שאתם באזור המשלוח, והשלב הבא – לכבס. הקפידו לתת לשליח שקית, שק או תיק שלמים ועמידים שלא ייקרעו בדרך, ואם אתם מעוניינים בהפרדה בין לבן לצבעוני, עדיף שתעשו אותה בעצמכם מראש. טיפ לשליח? לא נהוג לתת, אבל אם אתם מעוניינים אף אחד לא יאמר לכם לא.